سلام بابا

دست نوشته های خاکیم،تقدیم به روح آسمانیت...

سلام بابا

دست نوشته های خاکیم،تقدیم به روح آسمانیت...

آه مدینه

یا رسول الله!

چه خوب اجابت کردند "الا الموده فی القربایت را" و چه عادلانه مزد رسالتت را دادند...

از امروز دامن خوشی از مدینه جمع شد  و داغ ها بر دل اهل بیتت نشاندند...

دیگر مدینه مرطوب است تا ابدیت , از اشک های دختری که هیچ وقت تمام نشد تا به زمره ی بکایین پیوست...

طولی نکشید که صدای بسته شدن دستان علی به گوش رسید...

صدای یا ابتاه ام ابیهایت ، غریب و بی کس در پشت در ...

ای نفس خدا!

ای پاک ترین نسیم ملکوت!

چه زود فراموش کردند دستانت را که مثل مهربانی سپید بود ...

امروز مدینه غریب بود و تو غریب تر..

همه ی  شیاطین اجتماع کردند در خانه ی ابلیس ، در سقیفه ، و چون سگان بر درگاهش زوزه کشیدند...

... و علی تنها ماند با تو ...

و چه عاشقانه حد خورد حسنت از خانه تا بقیع را و قطره قطره شقایق چکید از پیکرش ...

اما غریب تر از شما و غریب تر از حسنت

پاره ی تنت حسین بود...

نظرات 9 + ارسال نظر
مجتبی چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ب.ظ http://mtorgheh.blogfa.com

سلام
این ایام را تسلیت می گویم - عزاداریتان مقبول حضرت حق
«پیروزی نهضت ما در آینده بستگی به ایمان به خود و احیای ارزش های اصیل اسلامی دارد.»

روتین های یک طلبه چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:01 ب.ظ http://rutin.blogsky.com

روزی پیغمبر اکرم در بیابان به مردم فرمود:
هیزم جمع کنید . مردم گفتندیارسول الله در این بیابان بی آب و علف؟!!!
پیامبر اکرم فرمودند بلی.
بعد از یک مدتی هیزم زیادی از مردم جمع شد و پیغمبر آنگاه فرمود : گناهان شما هم مثل این هیزم ها دربیابان است که به ظاهر مشخص نیست اما اگر خوب بگردید می بینید که خیلی گناه مرتکب شده اید و...
حرفم این است یا رسول الله ظاهرا آن روز مردم از جمع آوری هیزم خیلی خسته شده بودند و از دستت کینه به دل !
که یکروز همه آن هیزم ها را پشت در خانه دخترت ...

دریا لباس خاکی پدرم بود ! پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ب.ظ http://www.lebase-khaki.blogfa.com

گفتم کمی از بهار خون حرف بزن
از غیرت شهر واژگون حرف بزن
وقتی پدرم شهید شد مجنون بود
آقای معلم از جنون حرف بزن!


با افتخار لینک شدید !

علی پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ب.ظ http://www.shahed68.mihanblog.com

سلام
از نثر شیوای شما تشکر
اتفاقی وارد وب تون شدم
دلنوشته خوبی دارید.
خدا رحمت کنه بابای شهیدتان را
التماس دعا
یاعلی مدد
منتظر حضورتان هستم

برادری جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ق.ظ http://roshd.mihanblog.com

...اللهم عجل لولیک الفرج...

طاها جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ب.ظ http://www.zoha91.blogfa.com

سلام
عرض تسلیت
بر حاشیه برگ شقایق بنوشتند/ که گل تاب فشار در ودیوار ندارد
و چه خوب پس از رحلت رسول الله حرمت اهل بیت ایشان را نگه داشتند
یا علی
هوالجبار

[ بدون نام ] جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ب.ظ

سلام شکیبا جون
امروز مدینه غریب بود و تو غریبتر...
و علی تنها ماند با تو ...
یاعلی

مصبور جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:54 ب.ظ http://masboor.blogfa.com

سلام ...

شرمنده ام که از غم زینب نمرده ام ...
آقاببخش در گذر از این خطای من ...
دعا بف...

عباس تمرتاش (شاهد) شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ق.ظ http://www.abbastamartash.blogfa.com

سلام

.......... در آن دوران معرفت و شکوفایی عشق حقیقی و دلداگی عاشقات واقعی چه زیبا و صادقانه سر بر دامن معشوق نهادند و بر واماندگی و سستی شخصیت اعتقادی من ! و امثال من ! در دسترسی به دامن معشوق بی همتا افسوس خوردند و در حال حاضر هم نظاره گر چشم بارانی من

..... شرح حال عشق بی رنگ !! منه مدعی!! ......

گفتم : که سوز عشقت می سوزد استخوانم !!!!!
گفتی : که ای دریغا لا افی زدی دوباره !!!!

گفتم : که مال و ثروت ریزم به پایت ای دوست !!
گفتی : به درگه ما هستی تو بی ستاره !!!!

گفتم : که دیدگانم فرش است به زیر پایت !!
گفتی : چه کس به فرش آلوده پا گذار ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!

گفتم که جان فدایت در سجده شبانه !!
گفتی : سخن چه سهل است تا جسم پاره پاره !!!!!

گفتم : که شاهدی تو (شاهد ) اسیر عشق است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
گفتی : اگر چنین است عاشق که غم نداره !!!!

فقط می تونم به خودم دلداری بدم که :

(شاهد ) بزن قلم به عشق معشوق
که ناجی میرسد به داد مغروق !!

میمیرم و گل رویت را نمی بینم
میمیرم و گلی از رخت نمی چینم
اما اندر آن روز که تو جلوه نمایی ( ای حجت حق )
اط شعف در گور شادی می کنم

الهی که آینده نگر! و سعادتمند و به معنای حقیقی !! عاشق باشید و قدر دوران عشق ورزی را بدونید و عاقبت هم به عشقتون برسید و برای واماندگان طریق عشق و عاشقی دعایی بکنید

دلا بسوز که سوز تو کارها بکند
دعای نیمه شبی دفع صد بلا بکند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد